mandag den 29. april 2013

KONFIRMATIONER I MASSEVIS

Hejsa
Her i April har jeg været til 3 konfirmationer og egentlig har jeg ikke rigtigt nogle billeder af mine outfits. Men jeg kan prøve at vise et billede af mig og min bedsteveninde Natascha fra hendes konfirmation i fredags.

Og desværre ved jeg godt at mine billeder jeg sætter ind er meget små. Men jeg kan desværre ikke gøre dem større uden at kvaliteten ødelægges - hvis du kan hjælpe mig ville jeg sætte stor pris på det!

Men ja, hvis i kan se det har jeg faktisk meget sort på.
Mine stiletter er sorte og med "nitter" bagpå. De kostede 350,- fra T.R.E.N.D
Mine bukser(tror jeg) er fra H&M. Og koste 280,-
Og mine bluse er fra VERO MODA, den var på tilbud til 50,-
Og min læder jakke ved jeg ikke hvor er fra, da det er en fødselsdags gave :)

Jeg ved ikke om det overhovedet var noget brugbart, jeg tænkte bare at jeg ville prøve at blogge mere og mere og holde mig til i hvert fald én gang om ugen. Så ja.

1 kommentar:

  1. Super fin blog du har dig her :)
    Kig gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin. Følger gerne igen :)
    Har lige smidt et indlæg op om mit nyeste køb - Alexander Wang!
    BLOG: www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet