mandag den 11. marts 2013

FØDSELSDAG

Heeeeeeeeeeeeeeej

Okay, her d. 23/2 havde jeg fødselsdag. Jubi, fantastisk. Jeg fyldte femten og selvom jeg nu teknisk set er 'buksemyndig' og kan søge arbejde og alt det der, føles det ikke som om der er sket noget, kun at jeg er blevet de dage ældre - og har fået en helveds del mere ansvar. Jeg ser heller ikke min fødselsdag som noget specielt længere. Det var en god dag, fordi jeg havde bedt om noget anderledes frem for at mine bedsteforældre kommer kl. 18:00 og så er det egentlig bare dagens begivenhed.. Nej tak. Så de kom om middagen og jeg fik mine nærmeste veninder op om aftenen :)

Jeg har ikke noget specielt at vise jer af billeder lige nu, men det kommer nok senere i ugen eller noget. Jeg har desværre haft virkelig travlt og ikke haft tid til at blogge. Men jeg vil prøve at rette op på det.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen selvom det er lidt tid siden. Kender godt det der med, at ens fødselsdag ikke er så speciel mere.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind tak, og ja.. det er egentlig en meget skuffende følelse.

    Jeg kigger lige forbi :)

    SvarSlet