onsdag den 26. december 2012

SUNDT HÅR? JA TAK!



Selvom det er længe siden jeg ville have lavet det her indlæg for i det bare nu. Jeg har selv VIRKELIG tørt og slidt hår, for jeg har farvet det meget, og affarvet det flere gange. Brugt fladjern hver dag - flere gange om dagen og aaaaaalt det der. Men det her har "reddet" mit hår. Fordi der er Aloe Vera i som hjælper med at hele og fugtug gøre, og Sea Butter bliver mit hår blødt, det vokser bedre og det er sundere end nogensinde! Jeg flader sjælendt mit hår nu, og jeg går kun i bad hver 2. dag højest hver 3. Men du må aldrig gå i bad HVER dag, så vasker duu nemlig de naturlige olier ud af håret. Jo mere du vasker - jo mere bliver håret nød til at producere, hvilket betyder at du for meget fedtet hår på den måde.

Jeg anbehaler de her 3 ting. De er ikke dyre og de hjælper virkelig meget! Alt med Aloe Vera er sundt. Køb det hvis det lyder som noget for jer! Siden de her billeder mit hår groet cirka 10 cm. og det er vel ca. 3 måneder siden. Skræ ned på det varme og køb noget sundt til håret!


GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar