lørdag den 11. august 2012

DIY - make-up fjerner

Hey guys.

Der er mange der ved det er vigtigt at fjerne sin make-up om aftenen/før man går i seng. Men der er stadig mange der ikke ved det og lader det sidder natten over. 
Det der kan ske, er at hvis du har fx. meget mascara på kan dine øjenvipper knække eller falde af lettere. Det kan skade dine øjne at få presset de unaturlige stoffer ind. 
Nå, men fordi jeg ved et er meget smertefuldt og tidskrævende at bruge en klud og vand, hvis man ikke har rigtig make-up fjerner der jo self. koster penge, måske endda mange penge.
Så har jeg bare lavet min egen make-up fjerner på det sidste! Det er hurtigt, nemt og tager under 1 minut at lave!

Jeg prøvede :-/

2 kommentarer:

  1. Virker det godt?:-) ville da lige prøve inden jeg hopper i seng.
    http://louisebachmann.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes selv det virker meget bedre end vand og sæbe! ;-)

      Slet